رزومه آلمانی(لبنزلوف)Lebenslauf

آموزش مرحله به مرحله رزومه نویسی حرفه ای آلمانی

با سلام،

در این قسمت از آموزش زبانساز به نوشتن یک رزومه حرفه ای و استاندارد مطابق آموزش های روش رزومه نویسی در سایت های بزرگ کاریابی آلمان میپردازیم.اگر بار ها رزومه ارسال کرده اید ولی نتیجه ای نگرفته اید،اگر تازه میخواهید رزومه بنویسید،اگر موسسه کاریابی هستید و اگر دانشجو یا زبان آموز زبان آلمانی هستید حتما این مقاله را با دقت بخوانید و به دوستان خود معرفی کنید.

پیش از هرچیزی لازم به ذکر است که بیشتر رزومه های ارسالی از طرف افراد جویای کار در اروپا و بخصوص آلمان از سراسر جهان در مرحله اول یا دوم رد میشوند. در این مواقع فرد جویای کار نا امید میشود و فکر میکند دنیا روی سرش خراب شده و حرفه اش به هیچ دردی نمیخورد.در حالی که پذیرش جاب آفر حتی میتواند به عنوان آبدارچی،باغبان،نگهبان و … باشد.تنها کاری که لازم است شما باید رزومه تان را از روبات ها عبور دهید و کارفرما را مشتاق دعوت کنید.بنظرتان این کار خیلی سخت است؟

رزومه نویسی برای سایت های کاریابی و شرکت های خارجی برای همه انسان ها در همه ایران همیشه کاری دشوار پنداشته شده و گاهی هزینه های بسیار زیادی صرف نوشتن یک رزومه میکنند. مهمترین بخش کاریابی نوشتن یک رزومه درست و استاندارد با توجه به سابقه کار،مهارت و انگیزه شما انجام میشود.کاری که موسسه های مهاجرتی میکنند در واقع تنها نوشتن رزومه ای برای شما و معرفی شما جهت کار و مابقی انجام یکسری مراحل ساده اداری هست.اما دیده میشود که مبالغ بسیار زیادی بابت این امور دریافت میشود.مبالغی که از انها به عنوان شرکای خارجی،هزینه در خارج و … ذکر میکنند.

در این مقاله سعی میکنیم به شما بصورت کامل آموزش بدهیم که چطور یک رزومه حرفه ای بنویسید و جز 10 درصد افرادی شوید که موفق به دعوت به کار شوید.فرقی ندارد شغل شما چیست.یک سیم پیچ برق با سطح زبان خوب میتواند بسیار سریع تر از یک مهندس یا دکتر حرفه ای کار پیدا کند وقتی رزومه سیم پیچ حرفه ای و دقیق باشد.

یکبار دیگر یاداوری میکنم حتما و حتما پاراگراف های بالا را مطالعه کنید در غیر این صورت این مقاله صرفا جهت اطلاعات عمومی شما مفید خواهد بود.

درصورتی که مایل باشید رزومه شما را ما بنویسیم میتوانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

مواردی که در این مقاله به آنها میپردازیم:

رزومه چیست؟

معرفی و تفاوت های Lebenslauf،Bewerbung وMotivation

لبنزلوف Lebenslauf چیست؟

چه کسانی باید لبنزلوف بنویسند؟

اهمیت سطح زبانی در نوشتن رزومه

انواع لبنزلوف

بهترین لبنزلوف

روبات های رزومه سنجی چگونه عمل میکنند؟

چرا رزومه های ما را سریع رد می کنند؟

چگونه رزومه خود را از روبات رزومه سنجی عبور دهیم و به کارفرما برسانیم؟

چگونه خود را معرفی کنیم؟

متن اصلی رزومه آلمانیمان را چطور بنویسیم؟

چگونه نقاط قوت خود را بنویسیم؟

چگونه کارفرما را شیفته کارمان کنیم؟

چرا کارفرما باید شما را انتخاب کند؟

رزومه را به چه شرکت هایی یا موسساتی ارسال کنیم؟

ارجاع به بخش دلخواه صفحه(کلیک کنید)

رزومه چیست؟

به تمامی اقداماتی که منجر به دعوت ما از طرف کارفرما میشود رزومه گفته میشود.اگر شخصا بخواهم رزومه را معرفی کنم اینطور معرفی میکنم:

بوربونگی (درخواست کار) از طرف متقاضی کار به کارفرما یا شرکت که در آن متیواتسیون(انگیزه نامه) و لبنزلوف(زندگی نامه) پیوست شده باشد.

لبنزلوف Lebenslauf چیست؟

لبنزلوف یا Lebenslauf از دو کلمه leben به معنای زندگی و lauf به معنای گردش و جریان هست.پس لبنزلوف در حقیقت همان زندگی نامه یا خلاصه ای از گذشته ما هست.زندگی نامه را میتوانیم با محتوای مختلفی بنویسیم.لازم هست بدانیم این رزومه قرار است کجا ارائه بشود و به چه دلیل؟ برای پیدا کردن کار بهتر است حرفه ای بودن خود را در رزومه بولد کنیم و برای اوسبیلدونگ بهتر است از علایق و ارزوهای خود در رزومه بکار ببریم.

پس برگه ای که در آن همه مشخصات و اطلاعات شخصی و کاری خود را مینویسیم و به کارفرما ارسال میکنیم لبنزلوف یا زندگی نامه نام دارد.این برگه توضیحات ان چنانی ندارد و فقط یک صفحه است.

جهت آموزش این دوره آموزش میتوانید از لینک زیر خرید نماید.در مراحل خرید حتما شماره همراه و ایمیل خود را ثبت نمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *