چرا زبانساز بهترین موسسه آموزشی زبان آلمانی است؟

همانطور که میدانید در اکثر آموزشگاه های زبان چندین زبان به طور همزمان آموزش داده میشود.نتیجه چنین آموزش هایی بی نظمی و عدم کنترل کامل کلاس ها میباشد.در این گونه کلاس ها صرفا استاد آموزش میدهد و کلاس بعد از اتمام جلسه تا جلسه بعد هیچ اتفاقی برای یادگیری زبان آموز نمی افتد و زبان آموز صرفا باید تلاش کند خود را آماده کند.معمولا در این کلاسها زمان جلسات بسیار زیاد و خسته کننده است و هدف اصلی صرفا برگزاری کلاس میباشد.

آکادمی آلمانی زبانساز تنها زبان آلمانی را آموزش میدهد.بنده به عنوان موسس این آکادمی در رشته مترجمی زبان آلمانی تحصیل کرده ام و با نیاز های یک زبان آموز یه طور کامل آشنایی دارم.تمام مدرسان ما مترجم زبان آلمانی هستند و با دقت فراوان انتخاب شده اند.همچنین همکاران ساکن آلمان ما به صورت دور کاری یا انلاین شما را به بهترین شکل راهنمایی و آموزش میدهند.

 

هدف هر کسب و کاری درامد میباشد.مهمترین هدف زبانساز کسب درامد از رضایت زبان آموزان میباشد.طوری که تلاش شده است برای هر فردی با هر نوع توان مالی کلاسی در نظر بگیریم.و البته کلاسی که از لحاظ کیفیت نیز مناسب باشد.زبان آموزان میتوانند هر کدام از دوره های خصوصی،نیمه خصوصی و ترمی را انتخاب و شرکت کنند

در این روزها که کمبود مدرس زبان آلمانی احساس میشود،ما از بهترین مدرسین زبان آلمانی برخوردار هستیم.در کنار این مدرسین منابع فراوانی وجود دارد که شما را از هر نوع جست و جو و پرسش بی نیاز میکند.

اطلاعات اشتباه همیشه دردسر ساز شده اند.در آکادمی زبانساز سوالات مربوط به اوسبیلدونگ خود را بپرسید.کارشناسان و همکاران ما در آلمان بهترین جواب قطعی را به شما خواهند داد.

آموزشی متفاوت ؟یعنی چه؟

اگر قبلا زبان آلمانی را فرا گرفته اید یا اینکه هنوز یا نگرفته اید و دنبال یک آموزش اصولی که اصلا خستگی به بار نیاورد هستید زبانساز انتخاب درست شماست.

در این آموزش ها هدف اصلی مکالمه شما هست و در جلسه سوم قادر به مکالمه خواهید بود.راستش برای بنده هم قبلا فکر کردن به این موارد عجیب و غیر قابل باور بود.ولی حالا دیگر اعتقاد کامل دارم و امیدورم شما هم این مورد را تجربه کنید.

کافیست وبسایت ما را خوب جست و جو کنید و سپس با موسسات دیگر مقایسه کنید.تفاوت به وضوح آشکار خواهد شد.برای هر کسی با هر سلیقه ای منابع مختلف زبان آلمانی جمع آوری کرده ایم.این منابع قابل فروش میباشند که صرفا برای زبان اموزان رایگان میباشند.

برخی از منابع جمع آموری شده ما:

صدها پادکست سطح بندی شده در تمامی سطوح

صدها فیلم و انیمیشن ،موزیک در سطح های محتلف برای سادگیری ساده تر زبان آلمانی .

کتاب های مختلف درسی،دانشگاهی ،داستان و رمان و انواع دیکشنری عمومی و تخصصی

این منابع دارای تکست آلمانی و فارسی میباشند

تعیین سطح ،اسمی آشنا ولی بی استفاده برای زبان اموزان.امروزه که از تعیین سطح تنها یک اسم باقیست و نهایت تعیین سطح ها مکالمه چند دقیقه ای است ما تلاش کرده ایم در تعیین سطح درس به درس و سطح به سطح از آزمون های واقعی گوته استفاده کنیم تا علاوه بر اینکه خودتان را به طور واقعی تعیین سطح میکنید،و نقاط ضعف خود را همه روزه در میابید،برای آزمون گوته هم هیچ گونه ترسی نداشته باشید و به راحتی از آزمون سربلند بیرون بیایید

روش تدریس زبان آلمانی

تدریس زبان آلمانی به روشی کاملا متفاوت:

در کلاس های حضوری و غیرحضوری زبانساز میتوانید به صورت عادی،ترمی خصوصی و نیمه خصوصی و فشرده ترمی و خصوصی شرکت کنید.

تمرکز اصلی زبانساز بر روی چیست؟

تمرکز اصلی زبانساز بر حرف زدن و شنیدن هست.تا زمانی که شما نتوانید صحبت کنید یا یک جمله آلمانی را متوجه شوید اگر بتوانید به یک متن آمانی را معنی کنید بازهم شما یک فرد با دانش کلفی زبان آلمانی نیستید

 

در زبان ساز حرف زدن و گوش دادن (شپرشن و هوغن) مهمترین قسمت یادگیری زبان آلمانی است .البته که دو قسمت نوشتن و خواندن هم به بهترین شکل ممکن آموزش داده می شود ولی تمرکز ما بر روی صحبت کردن و شنیداری هست چرا که فردی که بتواند خوب گوش دهد ، متوجه شود ، واکنش نشان بدهد و صحبت کند قطعا توانایی خواند و نوشتن را هم پیدا میکند.

چرا با اینکه دوره های آلمانی را گذرانده ام نمیتوانم آلمانی صحبت کنم؟

اگر به کلاس قبلیتان فکر کنید می بینید که در کلاس آموزشیتان تنها بر روی نگارش و گرامر کار شده است و قسمت شنیداری و صحبت کردن را به خودتان سپرده اند(تنها دلیل یاد نگرفتن صحبت کردن و هدر دادن هزینه)

به این دلیل که آموزش زبان با نوشتن و گرامر خیلی راحت تر هست و زمان کمتری نیاز دارد و دانش آموزان و زبان آموزان هم وقت کمتر را ترجیح می دهند موسسات و معلمان هم سعی میکنند که آموزش زبان را تنها با نگارش و گرامر پیش ببرند .و پس از ازمون هم وقتی دانشجو یا زبان آموز زبان آلمانی رضایت کافی از امتحان خود را ندارند حق اعتراض ندارد چراکه خودش یاد نگرفته و معمولا برای یادگیری کامل یا باید چندین بار کلاس ثبت نام کند یا از یادگیری زبان آلمانی خسته شود و صرف نظر کند.

روش تدریس زبان آلمانی در زبانساز:

پس از سال ها تحقیق و پژوهش در تدریس و ترجمه زبان آلمانی قوانینی برای یادگیری زبان آلمانی نوشته ایم که بدون شک همه افراد میتوانند آلمانی را یاد بگیرند و به آنچنان سادگی آزمونهای بین المللی را بگذرانند که فکرش را هم نکنند.

نحوه آموزش ما بستگی به افراد و روحیات افراد در دو گروه که هر کدام به 4 دسته تقسیم می شوند جای میگیرد.

1.1.اموزش زبان آلمانی برای افرادی که زمان لازم برای یادگیری را دارند

1.2.آموزش زبان آلمانی برای افرادی که زمان لازم دارند ولی هزینه کافی ندارند.

1.3.آموزش زبان آلمانی برای افرادی که وقت کافی ندارند.

1.4.آموزش زبان آلمانی برای افرادی که هزینه کافی ندارند

2.1.اموزش زبان آلمانی برای مهاجرت کاری

2.2.آموزش زبان آلمانی برای مهاجرت تحصیلی

2.3.آموزش زبان آلمانی برای ترجمه

2.4.آموزش زبان آلمانی عمومی

نحوه آموزش هرکدام از موارد بالا متفاوت است.لطفا بسته به شرایط خود فقط نحوه آموزش متناسب با خود را مطالعه بفرمایید.

1.آموزش زبان آلمانی بر اساس اشخاص:

1.1 آموزش زبان آلمانی با وقت خالی زیاد

افرادی که دغدغه وقت و زمان را ندارند واجب هست که آموزش زبان را آهسته پیش ببرند،اما پربار.این به این معنی است که تنها با آموزش یک کتاب زبان بسنده نکنند.بلکه برای یادگیری خوب(در حد یک فرد آلمانی زبان)باید چندین کتاب(اغلب به انخاب شما)،چندین فیلم،موزیک ،مقاله های علمی را کار کنند.این افراد ممکن هست در آزمون گوته ازمون را مثل افرادی که با این روش کار نکرده اند 90درصد یا 80 درصد بزند اما وقتی به آلمان برسند خواهند دید که حداقل یکسال از بقیه جلوتر هستند و چه هزینه هایی که لازم نیست در آلمان بکنند!

این نوع آموزش برای افرادی که اقدام به مهاجرت کاری یا دوره کالج میکنند توصیه میشود.

1.2 آموزش زبان آلمانی برای افرادی که وقت کافی دارند اما هزینه لازم ندارند.

برای این اشخاص فیلم دیدن حذف میشود ولی حتما به عنوان تکلبف به آنها داده می شود و کتاب های کار میشوند که بتوتنند از پس آزمون گوته بر بیایند.البته که کتاب های دیگری به صورت رایگان به آنها داده میشود که فقط نیازمند وقت بیشتری نسبت به مورد قبل دارند و خودشان باید این کابها را کار کنند . هرچند که ممکن هست مشکلاتی حل نشده برای همیشه برای آنها باقی بماند اما قطعا باز هم از افردای که بصورت عادی آموزش دیده اند بسیاااار جلوتر هستند.

1.3.آموزش زبان آلمانی برای افرادی که وقت کافی ندارند.

برای افرادی که وقت کافی ندارند تنها کتابهای آموزش زبان و نکاتی اموزش داده میشود که بتوانند در زمان کوتاهی به سطح مورد نظرشان برسد.برنامه ریزی برای این افراد بستگی به میزان وقت انها دارد. این نوع آموزش برای افردای که درخواست ویزای پیوست به همسر یا برای بازدید نمایشگاه در آلمان یا افرادی که پذیرش جاب آفر را گرفته اند مناسب می باشد.

1.4.آموزش زبان آلمانی برای افرادی که هزینه کافی ندارند:

برای این افراد تعداد جلسات کمتر اما حجم تدریس بیشتر و به طبع این مسئله روند یادگیری کندتری خواهند داشت و بیشترین تلاش را خودشان باید انجام بدهند.کتاب های آۀمانی همراه ترجمه به این دسته از افراد داده میشود تا بتوانند علاوه بر وقت کلاسی به صورت ودخوان و تحت نظر مدرس به ساده ترین شکل ممکن آموزش را طی کنند.البته که این دسته از افراد در صحبت کردن و گوش دادن ممکن هست کمی دارای لهجه یا کندگویی باشند.

2.آموزش بر اساس نوع مهاجرت:

2.1.زبان آلمانی برای مهاجرت کاری

این نوع آموزش خود به دو دسته آموزش برای جاب سیکر و جاب آفر تقسیم میشود .در جاب آفر آگر شما کارپیدا کرده اید و از کارفرما تایید گرفته اید آموزش تنها به آموزش زبان برای رفع نیاز(در صورت محدودیت زمانی) انجام میشود و اگر برای ویزای جست و جوی شغل یا جاب آفر اقدام میکنید،آموزش زبان بر اساس شغل شما و رشته تحصیلی شما متفاوت خواهد بود.به این صورت که همراه با آموزش عمومی زبان آلمانی کتاب های تخصصی (کتاب های مهندسی برای مهندسان،کتاب های پزشکی برای پزشکان و پرستاران و …) کار می شود که تاثیر بسیــــــــار زیادی در جست و جوی شغل و زمان پیدا کردن شغل،کم کردن هزینه های شما در آلمان و موقعیت کاری بهتر دارد.و رقابت برای یک شغل را برای شما بسیااار کم میکند(همه افرادی که به آلمان مهاجرت میکنند تنها زبان را در حد رفع احتیاج یاد میگیرند در نتیجه شما با دانش زبانی تخصصی مربوط با کارتان موقعیت خود را تا 300درصد افزایش می دهید. این جمله را افرادی که اعتقاد ندارند بعد از اینکه به آلمان وارد می شوند در همان ماه اول متوجه خواهند شد)

2.2.آموزش زبان آلمانی برای مهاجرت تحصیلی:

تا حالا به تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان فکر کرده اید؟یا به دوره کالج چطور؟

آیا به این سادگی که میگویند هست؟

بله ورود به آلمان آسان است،اما ادامه دادن آن کار دشواری است.برای دوره کالج شما باید بتوانید امتحان پایان دوره را بدهید و نمره لازم را کسب کنید.قطعا تنها با سطح زبانی b1 از پس این امتحان شبیه به کنور بر نخواهید آمد و باید با اصطلاحات آموزش آلمانی از قبل آشنا باشید.به این فکر کنید کسی که در طول یکسال زبان فارسی را یاد میگیرد میخواهد یکسال در دوره پیش دانشگاهی درس بخواند و کنکور بدهد!چنین رقابتی جتی برای یک شخص فارسی زبان بسیار دشوار است چه رسد به یک غیر فارسی زبان.

ما بر اساس رشته تحصیلی شما کتاب های معادل فارسی در زبان آلمانی را به شما آموزش می دهیم.قطعا ما معلم شیمی یا زیست نیستیم ولی تا جایی که بتوانید در آلمان خیلی راحت تر آموزش ببینید به شما آموزش داده می شوند. و چون شما با اصطلاحات فارسی اشنا هستید میتوانید آنها را نیز یاد بگیرید.این یعنی شما در آلمان نیازی به دوره تخصصی آموزش زبان که هزینه های آن ها بسیار زیاد است ندارید و تا 2هزار درصد در زمان و هزینه خود صرفه جویی میکنید.بله 2000%.

2.3.آموزش زبان آلمانی برای ترجمه:

گاهی بعضی از افراد میخواهند زبان آلمانی را فقط برای ترجمه کتاب ها و نوشتن متون آلمانی یاد بگیرند.این نوع آموزش آسانترین و سریعترین حالت آموزش است .در این روش فقط بر روی گرامر زبان آلمانی و معنی واژگان تمرکز می شود.در این روش و با استفاده است فرهنگ لغت های آلمانی و فارسی تقریبا در زمان 4 ماه قادر خواهید بود یک کتاب آلمانی را ترجمه کنید.

2.4.آموزش زبان آلمانی عمومی:در این نوع آموزش بیشتر روی سطح مبتدی تا متوسط تمرکز می شوو زبان آلمانی را در همه مهارت ها به صورت نسبی یاد خواهید گرفت.این نوع آموزش برای افرادی که قصد دارند وارد دانشگاه شوند و زبان آلمانی را یاد بگیرند یا افرادی که میخواهند در آینده تور لیدر یا مترجم شوند پیشنهاد می شود.همچنین افرادی که میخواهند به صورت خودخوان آلمانی یاد بگیرند مستلزم این دوره آموزشی هستند.

دیدگاه کاربران
  • میلاد خجسته 9 مهر 1401

    سلام.از مطالب بسیار عالی سایتتون تشکر میکنم.
    چطور میتونم در کلاسهای حضوریتون ثبتنام کنم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *