دانشگاه صنعتی برلین

درباره دانشگاه صنعتی برلین :

دانشگاه صنعتی برلین Tecnische Universitat Berlin یک دانشگاه تحقیقاتی واقع در شهر برلین کشور آلمان است. این دانشگاه در سال 1879 تاسیس شد و امروزه یکی از پر اعتبار ترین دانشگاه های اروپا است. دانشگاه صنعتی برلین که یکی از بزرگترین مراکز آموزشی تکنولوژی در اروپا است، در زمینه ی مهندسی مکانیک نیز رتبه ی بسیار خوبی در میان دانشگاه های سراسر دنیا دارد. پردیس اصلی این دانشگاه در شهر برلین واقع شده است و در مجموع حدود 34000 نفر دانشجو دارد که حدود 7500 نفر ار آن ها را دانشجویان بین المللی از سراسر دنیا تشکیل می دهند.

رنکینگ دانشگاه صنعتی برلین

رتبه ی 82 جهانیرتبه ی 40 جهانی در زمینه ی تکنولوژی و رشته های مهندسییکی از 10 دانشگاه برتر آلمان در سال 2016

دانشکده های دانشگاه برلین آلمان

دانشکده ی هنر و علوم انسانی دانشکده ی ریاضیات و علوم طبیعی دانشکده ی فنی مهندسی دانشکده ی علوم کامپیوتر و مهندسی برق دانشکده ی مهندسی مکانیک و سیستم حمل و نقل دانشکده ی مهندسی عمران و زمین شناسی دانشکده ی مدیریت و علوم اقتصاد.

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ پذیرش از دانشگاه صنعتی برلین

دوره ی کارشناسیمدرک فارغ التحصیلی دبیرستانگواهی تائیدیه ی زبان انگلیسیدوره ی کارشناسی ارشدمدرک لیسانس معتبر مطابق با سیستم آموزشی کشور آلمانگواهی تائیدیه ی زبان انگلیسیددلاین اپلای در مقاطع مختلف در دانشگاه صنعتی برلینترم زمستان: 15 مارس 2017ترم زمستان: 15 می 2017هزینه ها و شهریه ی تحصیلی دانشجویان بین المللی دانشگاه صنعتی برلینشهریه ی تحصیل در دانشگاه صنعتی برلین در مقاطع مختلف به طور میانگین مبلغی در حدود 11000 تا 20000 یورو است، که این مبلغ می بایست در مراحل مختلف پرداخت گردد. همچنین این مبلغ بخشی از هزینه های جانبی را نیز در بر می گیرد.

بورسیه ها و کمک هزینه های بین المللی دانشگاه صنعتی برلین

دانشگاه صنعتی برلین بورسیه های متنوعی را برای دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته است. این بورسیه ها بخش اعظمی از هزینه های تحصیلی و زندگی در برلین را در بر می گیرد.کمک هزینه ی DAAD (Deutscher Akademischer Austauschdienst)برای تامین هزینه ها در کشور آلمان کمک هزینه های متعددی وجود دارد که مهمترین آنها DAAD است. استفاده ازDAAD یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای اخذ بورسیه است. DAAD توسط وزارت آموزش و پرورش آلمان حمایت می شود. این شرکت بورسیه های مختلفی را به طیف وسیعی از کشورهای سراسر جهان، شامل اکثر کشورهای انگلیسی زبان ارائه می کند. این سازمان بیش از 80 کمک هزینه برای تحصیل در حوزه ی اقتصاد دارد. این کمک هزینه بخش اعظمی از هزینه های زندگی در شهر برلین و تنها بخش کوچکی از هزینه های تحصیلی را پوشش میدهد.کمک هزینه ی KAADکمک هزینه ی KAAD بیشتر هزینه های زندگی در شهر برلین را پوشش داده و تنها بخش کوچکی از شهریه و هزینه های تحصیلی را شامل می شود. مبلغ این بورسیه مبلغی حدود 15500 یورو در ماه است. همچنین شرایط خاصی مانند شرط معدل و… برای اخذ کمک هزینه ی KAAD مورد نیاز است.

اقامتگاه ها و خوابگاه های دانشگاه صنعتی برلین

دانشگاه صنعتی برلین اقامت گاه ها و خوابگاه های متنوعی برای دانشجویان این دانشگاه فراهم کرده است: آپارتمان های خصوصی، خوابگاه ها و اقامت گاه های مشترک. همچنین برای اقامت کوتاه مدت در برلین، هتل های با اجاره ی 20 تا 100 یورو به ازای هر شب در دسترس هستند.خوابگاه هاخوابگاه ها با اتاق های یک، دو و چند نفره و امکانات کامل، سرویس بهداشتی و آشپزخانه ی مشترک مبلغ اجاره بین 180 تا 300 یورو به ازای هر ماه.آپارتمان هاآپارتمان های خصوصی با امکانات کامل شامل اینترنت و… . مبلغ اجاره حدود 280 تا 400 یورو به ازای هر ماه.اقامت گاه های مشترکاین اقامت گاه ها به صورت آپارتمان های 2 تا 4 نفره با امکانات کامل ارائه می شوند. هزینه ی اجاره بین 220 تا 310 یورو به ازای هر ماه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *